2008. február 5., kedd

És csak mosogat, mosogat, mosogat..........

Pannika. Ő mosogat. Ő a mosogatógép és csaptunk a fejünkre emberrel jó nagyot, hogy de tényleg. Miért is nem korábban? Pannika egy angyal. És utána csak úgy csillogavilloga.
Tegnap kihirdettem, hogy eztán reggel 7-kor és este 6-kor Pannika előtt gyűlünk össze mi ketten, közös imára.
Amúgy meg Körömlakkgyári
haddelhad.
Hiába is gondoltam én, hogy visszafordítom az alvókámat, az Univerzum erről teljesen mást gondol.
Vasárnap este öttől, hétfő reggel nyolcig ültem a Körömlakkgyártósorok mellett, ráadásul mindhiába.
Legközelebb csütörtök éjjel fogunk a futószalagok mellett partizni éjjel. Vidám kilátások.

1 megjegyzés:

bea írta...

juj. hat irigy vagyok rendesen am :)
tegnap lemerult a telefonomamikor hivtal, es sajnos nem siekrult bele eletet lehelni... a Nyomozo cserebe zsenilasi volt.