2008. február 12., kedd

Mégsem vagyok rozmár

Miután vérszívási együtthatóm oly magasra szökött, hogy semmilyen skála nem ad már értékelhető adatot, felmérve saját közveszélyességi mutatómat, elgondolkodtam a rozmár üzemmódon. Hogy mondjuk lenézek, leettem-e magam és spontán kiszívom a saját vérem. Talán azzal ártok a legkevesebbet. De elvetettem, mert nem vagyok önártó.
Nem gondolom, hogy indulat van bennem, de ki tudnék állni egy végtelen rétre és üvölteni hosszan. Aztán boxolni zsákokba, aztán táncolni asztalon, aztán elterülni a tenger partján. Akkor talán - hangsúlyozom talán- megnyugodnék.
Ma még a capoeira mesterem is gyilkos hangulatban volt, sosem a megfelelő láb a kéz találtatott a helyén.
Mégis mit csináljak még magammal?
Bázisugrás?

Gondolkodom rajta.
És tudom, hogy ezt már egyszer betettem, de egyszerűen rám nézve örökérvényű, ergo most sem kímélek senkit, valamint küldöm mindenkinek, aki szereti.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szívjánk a vérünket bakker!

AG írta...

Nem. Én fogom szívni az ő vérüket. Most az a pont ban :)