2008. február 2., szombat

Spontán Zen

Úgy látszik, egy egység capoeira egyenlő 160 felülés. Se több, se kevesebb. Mi lesz, ha kockás hasam lesz? Aztán nekem is be kellett menni a körbe, ahol ott nagyon szoktak a fikcsizni. Második órámon ezt merész elgondolásnak találtam, de a végén még élveztem is, igaz, pillanatnyilag az alaplépést tudom, meg két féle rúgást (azt is pontatlanul, naná), meg egy féle védekezést. De még így is élveztem. Aztán a legspontánabbul megnéztem az Overnight-ot a Szemlén, lehet, hogy már én vagyok most ennyire Zen állapotban, de épp bejön a lassú ritmus.
Levezetéseképp a napnak és felvezetéseképp a hétvégi melónak - az utolsó hajrának, a legvégső spirntnek - kitöltöttem magamnak egy whiskyt, ilyet is ritkán szoktam, de abból nagy baj nem lehet.

Aki tudja mit, az hétfőn keresse.
Az újságárúsoknál..........................................

Nincsenek megjegyzések: